Promask

Sitter på Promask medan älsklingen monterar ihop sin mask! =) Vilket underbart umgänge jag är va? ;P Men vad ska man göra när man inte har internet hemma nu?? Jo, man tar varje chans man får att sitta en stund.. Man inser verkligen inte hur beroende man är förrän man är utan det! Sjukt, verkligen!!

Så har man stött på inkasso helt plötsligt, dom kan ju ta sig någonstans där solen i skiner, och ännu heldre Telenor, dom har inge bra internet till att börja med och tar dom hand om sina kunder? Skulle inte tro det.. Less! Längtar till abonnemanget går ut.. Undrar vilket internet vi ska ha då? =) Inte trådlöst tror jag.. Bara bökigt!
Okey, allt låter förjävligt nu, och det är det.. Men dom var ju bra ett tag...Typ..

Efter vi har varit här ska älsklingen iväg på träning och jag ska hem till mamma och pappa ett tag och fixa mde mitt konto =) *håller tummarna*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0