Phu!

Äntligen hemma.. Vi var en mindre idag, en annan avdelning hade två sjuka så vi fick lov att avvara en. Sjukt vad mycket jobbigare det är när man bara är två och man ska hinna duscha folk och städa och tvätten ska göras osv! Längesen jag känt mig såhär stressad alltså! Ska snart sätta mig i soffan med älsklingen och äta en glass och försöka slappna av.. Är fortfarande helt uppe i varv!

Att fara till jobbet ska väl vara kul va? Jag älskar alla boende, det är några av arbetarna som jag inte längtar till.. Orkar inte springa efter och plocka upp och bädda om. Nej! Det får bli ändring på det.. Malin ska stå på sig, lära sig prata och säga till när något är fel! Skärpning!


Midsommar. Ja, jag gillar att dumma mig när jag spelar kubb ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0