Ojoj!

Ja gud ja, sjukt länge jag sov! vaknade för 10 minuter sen.. Nu ska det göras nytta iaf! Ska diska bort allt i köket och hinna en vända på stan och köpa ett par jeansshorts som jag hittade, hoppas bara att de finns kvar i min storlek, sen är det dags för jobb klockan 14. Hoppas jag mår bättre då! Vet inte vad det är med mig nu för tiden, dessa lediga dagar har jag haft ont i magen och inatt har jag legat och vänt och vridit på mig pga huvudvärk. Huvva! Inge kul alls!

Har fått sova hur länge som helst iaf så hoppas att jag ska orka ikväll och även imorron, slutar 16 imorgon iaf =) slipper delad tur! Sen börjar jag inte förrän 12 på söndag så får sova ut då med! :D Wunderbart!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0