=O

Häpp! Jag tänkte ju helt fel.. det var ju inte alls tvätta vi skulle göra.. vi skulle städa ur!  Men vi hittade ingenstans där det fanns en dammsugare, vad gör man då? Jo man lånar pappas jobbs dammsugare.. Så jag ska fara dit imorgon tidigt på morgonen och snabbt städa ur den så får hon tillbaka bilen efter det =)

Vi har kommit hem och ja, vi hittade utemöbler, himla fina, bild kommer sen. Men då är det bara så att där ena skruven ska in är det felgängat, så det går inte att skruva fast benen =O !! Så nu måste vi tillbaka med bordet imorgon för att få ett nytt för dom har redan stängt! Sjuukt ovärt!!

Men nu ska jag iväg en vända till bästaste Therese så ska grabbarna få lägenheten för sig själva =) När det kommer till tv-spel är varken jag eller Tess särskilta intresserade, så länge det inte handlar om Sing star eller liknande ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0