Lunch trots magont

Inge kul att ha ont i magen, man blir som så handikappad.. Har man ont i huvudet kan man ta en värktablett eller vila en stund så försvinner det oftast, men har man ont i magen så försvinner det som inte direkt som det mesta annat. Har iaf fått i mig  lite mat så jag hoppas att det släpper snart! Vädret har ju gått och blivit bättre så man vill ju helst komma ut en stund.. Jag lyckades iaf göra iordning lunch till älsklingen, lite lyx att maten är klar när man kommer hem! Känner mig lite som en hemmafru nu när jag är ledig några dagar! :D


Ska försöka ta mig till cyber photo om magen tillåter och fixa min "gamla" digitalkamera, den lilla, den är som enklare att ta med sig än systemkameran. Hoppas bara att det går! Håller tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0