London


Haha! Vi var verkligen turister!! Hade kamerorna med oss överallt.. Stannade och posade och tog kort på alla sevärdheter. Tog rundvandringar och såg allt det som man ska se, eller nästan allt iaf! Vi hade det kung! =D Regn en halv dag, men det kan man leva med när det var soligt och varmt resten av tiden =) London är ju inte direkt känt för att vara soligt och grannt! ;P

Åh, Primark! Dit borde man fara igen. Älskar att det finns så himla mycket fint av allt möjligt, och det är sååå himla billigt! Jag byter typ ut min graderob 40 gånger per år, då ids man inte köpa dyra märkeskläder hela tiden, det lönar sig som inte! Då handlar jag hellre på ställen som Primark där man kan få hur mycket som helst för 500 kronor! =D Älsklar att shoppa loss!!



Som jag sa, äkta turister! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0