Ingen lagad kamera inte..

En hel eftermiddag med virkande! Sjukt kul när man har hittat ett mönster som stämmer och som blir något roligt =) Sen att man gör det i bebisstorlekar gör det hela ännu roligare för det går huur fort som helst och det blir jätte sött! :D

Tog en vända till cyber photo för att försöka fixa min kamera, visade sig att det skulle kosta mer att fixa den än att köpa en ny, så när nästa lön kommer då är det dags för kameraköp =) Vi for vidare till jysk för att kolla på utemöbler men där blev vi kort för jag fick asont i magen igen, har varit så av och till hela dagen, så vi fick fara hem utan några nya inköp. Mamma och pappa ska ge oss det som inflyttningspresent och jag är så himla glad för det! Bästa inflyttningspresenten man kan få när man precis fått balkong! =)

Har haft ont i magen hela dagen och inte kunnat äta något alls nästan, så bestämde mig för att göra lite pannkakor för det var det enda jag var sugen på, då kommer älsklingen och förstör och säger att det kanske inte är det bästa att äta om man har ont i magen, jag vet att han har rätt för det sätter sig ju bara som en klump men det spelar ingen roll, lite i magen är bättre än inget tyckte jag?! Fick i mig 3 små sen tog det tvärstopp, nu sitter jag här med paltkoma och kommer nog inte orka röra på mig under hela kvällen! :P Blir nog tv och lite virkning nu! :D

Kände mig ganska stolt som orkade grädda så många! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0