Hum?

Jag hittar fortfarande inte min kamerakabel, och jag tror jag håller på att bli tokig. Vi storstädade hela lägenheten igår men inte dök den upp inte, var sjutton har jag lagt den? Ska riva ur alla kablar ur lådorna ikväll tills den kommer fram. Vill ju kunna lägga in bilderna på datorn och visa vad som händer ju! Men den borde väl dyka upp tillslut hoppas jag.

Igår ick vi nästan klart gästrummet iaf, vi har bara 2 kartonger där som vi ska riva upp så småningom. Ingen brådska tyckte vi! Erik, ett nyförvärv i älsklingens lag skulle komma och sova inatt egentligen, men när vi ringde igår och hörde så kom han redan igår. Värsta chocken vi fick, och bråttom blev det. =) Men nu står där en säng iaf =) Härligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0