Hemma från jobbet

Har äntligen slutat =) Var en full dag.. Massvis att göra men det är nästan bättre det än att det ska vara lugnt, tiden går mycket fortare då =) Sitter hemma i soffan och försöker bli av med en fruktansvärd migrän, ett fint arv av mamma som jag gärna hade kunnat slippa! Men Treon är uppdrucken och nu är det bara att vänta och se om det hjälper. Jag som hade tänkt träna ikväll och allt! Får se om det blir något av det.. Annars får jag väl stanna hemma och städa eller något, vilket iofs också behövs! =P

Sitter och ser på boarder security, australien. Rätt kul program att slötitta på =) Vet inte vad det egentligen är som är så bra med det, men skit samma.. Jag har något att titta på iaf =)

Detta är typ jag just nu.. Snälla, försvinn!



Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0