God morgon

Har varit vaken nu i 1 timme. Gud så skönt med ordentlig sovmorgon! Det behövdes. Just nu sitter jag och stickar =) Man får passa på när vädret är dåligt. Då får man stanna inne och göra allt det som man inte gör vanliga dagar =) Fast, måste erkänna att jag gör det vanliga dagar också ;P Men det är mysigt! Sysselsätta sig med något! Det ska bli en filt hade jag tänkt =) Fast nu när jag tänker efter hade jag nog hellre virkat en häftig en.. Ska nog dra upp det jag håller på med och göra en filt i virkat istället =) Mormorsrutor i olika fråcka färger kanske! =)

Sedan lyckades jag laga min gamla lilla digitalkamera igår också! Jag tycker jag var så fiffig! ;D Hihi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0