Fniss!

I Lördags gick jag och älsklingen ner på stan för att hyra filmer, passade på att kolla lite på Wheels paraden! =) Fanns en ascool lastbilshytt från USA där! Sjukt stor, sjukt snygg! :D Lätt den fränaste av alla! Har bild på den men lyckas inte få över den på datorn så ska fixa med det senare!

Iaf, älsklingen skulle ställa sig och laga mat till mig på kvällen men skulle röja undan först, så han fick för sig att lägga upp en bricka vi har på skåpet ovanför fläkten, Inte vidare smart då det visade sig att det inte är ett skåp utan bara att hål bakom en träskiva! :P
Såhär såg det ut:



Har han kastat dit den, då får han faktiskt plocka upp den också :P Dessutom, jag är så mycket kortare än honom att jag aldrig hade nått! Haha! :P

 

Han fick upp den tillslut! :D Och vad gjorde jag? Jag kunde inte sluta skratta! :P

 

 

Har var iaf mäkta nöjd när han hade fått ner den! :D


 

Maten blev jätte god och kvällen blev helt underbar! Tack älskling! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0