Fiiika! =)

Nu har vi suttit och fikat det jag bakade igår =) På vår balkong för första gången! =) Bordet som vi köpte i förrgår for vi och bytte för ett tag sedan och nu står det så fint där =) Så vi har invigt vår balkong och vårat nya utemöbelset =) Underbart!! =D

Snart är det dags att fara till jobbet, jobbar halv 4 till nio.. skönt att det bara är den tid då det finns massor att göra =) Blir att servera middag, äta middag själv och sedan dela medicin och lägga alla =) Njuta en stund av tv:n om det inte finns något att göra och sedan fara hem.. Tror jag ska fara ut och springa en stund sedan när jag kommer hem och förbereda mig för en delad tur imorgon =)

Det blev en kopp kaffe för älsklingen och ett glas saft till mig! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0