...

Det är fint väder ute när man är fast inne, vad är det för mening med det? Det ska regna huuur mycket som helst och det ska braka av åska! Imorgon är jag ledig då ska det vara fint väder! =D

Har bestämt att jag ska ut på jakt på en långklänning =) Har aldrig tyckt att det är fint men från en dag till en annan är det som att jag är omvänd! Nu vill jag verkligen ha en! Tycker det är assnyggt tillsammans med ett par gladiatorsandaler eller ett par flipflop =) Vi får se om jag hittar någon =)

Jag håller tummarna för regn! *hoppas*



Vet att det är elakt mot de som är lediga.. Men just nu vill jag inte ha dåligt samvete för att jag stannar inne! =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0