Delad tur

Vem kom på delade turer? Vad är fördelen med dom? Att man ska vila upp sig nån timme innan man ska jobba igen? Hur tänker folk? Snart ska man tillbaka igen.. Blä! Jag vill vara hemma hos mamma och pappa och grilla med mina kusiner! Varför kan ingen vara snäll och byta? Det är kul att man är snäll och byter pass med folk och ställer upp men att dom inte bryr sig om att ge något tillbaka.. Underbart!!

Måste iväg och köpa olja till moppen innan jag ska iväg också.. Snart skär den väl annars.. Jippi!

Aja, livet går vidare.. Och jag längtar till nästa vecka då jag nästan är heeelt ledig! =D Underbart!!!

Åh vad jag längtar till jul, gud vad mycket plats vi har nu till en julgran =) Vad mysigt det ska bli att kunna tända ljus och slå in klappar.. För en gångs skull ska jag börja i tid! Så brukar det väl låta varje år antar jag, att man ska börja med julbaket tidigare och så, oftast glömmer man det innan julen är där igen.. Vi får se hur det blir =) *hoppas*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0