Baak

Idag har jag varit hemma nästan hela dagen helt ensam. Blev lämnad tidigt imorse då grabbarna for ut till Hörnefors för att träna =) Jag blev som sugen på att baka och kom på att jag tidigare smakat Wienerbullar hos älsklingens mamma på deras bröllopsfika =) Tänkte att det hade varit kul att prova.

Jag sökte på google och hittade något som hette Wienerbullar =P Receptet var enkelt och dom smakade hur bra som helst när dom var klara =) Det blev inte riktigt lika som dom på fikat.. Men dom smakade gott iaf =)

Det är som sällan jag ids baka bullar, tycker det är drygt att det ska jäsas hela tiden, men det gick bra =) Och är nöjd att jag orkade nu i efterhand! Ska nog avnjuta några till filmen ikväll! =) Får väl se om grabbarna är sugna också eller om jag får behålla alla själv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0