Åska och regn..

Det är inte alltid skönt att ha lägenhet på bottenplan vid porten. Vaknade halv åtta imorse av att några grannar stod utanför och pratade vilt. Med vädringsfönstret öppet är det inte direkt dags för att diskutera hemligheter :P Sen ville ju inte vädret vara på min sida idag.. Spöregn och åska huuur länge som helst! Jag och Therese som hade tänkt ta oss till bölesholmarna och sola. Varför ska väderleksrapporten ha rätt just idag för? Dom har ju aldrig annars rätt! :O


Lika skönt är det kanske, ligga hemma under täcket halva dagen och se filmer. Känns som att även det kan behövas! Förkylningen sprider sig i cirklar på boendet, tror inte jag har lyckats hålla mig undan tyvärr. Alltid samma visa, näsan är tät på kvällarna så det är omöjligt att sova och när man väl har lyckats somna så vaknar man av illamående eller ont i halsen.. Jippie!
Nej! inte vara negativ.. Det kommer gå över, måste ju till jobbet imorron och tjäna lite pengar! =) Det enda som får mig att vilja jobba alla helger jag är uppskriven på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0