Åska!! =O

Vakna mitt i natten, typ 4 ungefär av att älskligen peta mig i sidan och frågade om jag hörde.. Haha! Då märkte jag att hela huset höll på att sprängas i bitar av bomber! :O Lätt förvirrad när jag blev väckt sådär, men åska och dunder var det och det vägrade att sluta, störtade regn ner, var precis som att hela himlen hade öppnat sig, verkade inte som att det någonsin skulle sluta! Vi låg och pratade i typ 30 minuter för det inte gick att sova. Mysigt! =) Men tillslut så! Sprang upp och tänkte ta kort på ösregnet, det blev ingen bra bild, hoppas ingen var vaken, stod i bara trosorna i vardagsrummet och skulle fota! Haha!! Tur klockan var så lite =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0