Äntligen!

Nu har jag äntligen hittat min datakabel! =D Härliga underbara lycka. Den låg i fel låda.. tänkte inte på att titta i den förrän nyss. Den ska ju ligga i lådan med alla kablar, inte i den med batterier. Det är inte jag som har lagt den där!! =P Men nu är den funnen och det känns hur bra som helst! Nu kan man tillslut lägga över alla bilder på datorn!! Känns så trist att inte kunna lägga upp bilder när man bloggar, ser ju så trist ut!! Tycker jag iaf, det roligare är ju att se på bilderna. Inte läsa ;P Hah!

Har varit och spelat biljard med älsklingen nyss =) Vi drog iväg en vända på Megazon, ville komma ut ur lägenheten lite grann =) Han vann första vändan och jag vann den andra (han skulle kanske inte säga det, men jag gör ;P ).
Sedan gick vi till McDonalds och köpte glass och sen en sväng till Hemmakväll och köpte en film som vi snart ska se med Erik, våran för stunden inneboende! =)

Jag är så värdelös på att spränga att jag inte ens träffar av bollarna, så älsklingen fick stå för det!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0