-

snart är det dags att fara till Maxi och handla mat. Finns inte nå mat i hela huset nu. Dags att fylla på så det lär väl bli några påsar ! =) Ska bli skönt att fylla på alla skåp och skrymslen! =) Sen är det ju ännu bättre att vi nu har en egen bil att packa in det i! =) Sjukt snygg den är! Och i ett år framöver är den vår! =) Underbart! Ska försöka lägga in en bild på den senare ikväll, hittar inte kamera kabeln någonstans! =/

Imorgon är jag ledig! Gud så skönt! Ska bara ta det lugnt. Har insett att det inte kommer att gå att ha någon inflyttningsfest imorgon. Måste skicka ut sms till alla att det inte blir av.. Blä! Får ta det någon annan gång!

Men hur som helst, VAR ÄR MIN KAMERAKABEL?????? Jag tror jag blir tokig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0