Vill ha, Vill ha!

Jag låter typ som världens mest bortskämda tjej.. Men, det är inte riktigt så.. =P Jag vill bara ha en massa saker nu som jag självklart inte har pengar till att få.. Jag får vänta tills utbildningen är klar och jag tjänar lite bättre än jag gör nu =P Better times is coming! =D Och jag borde bli bättre på att spara pengar, är för duktigt på att slösa, bättring!!

Jag vill bland annat ha:

EN TATUERING!!!! En riktigt snygg en, vet precis hur den ska se ut! Tiden ska bara bokas och pengar sparas ihop! =)

EN MOBIL!!! En HTC Wildfire, men för det borde jag sälja mobilen jag har nu så jag inte sitter med en extra helt plötsligt =P Har redan en back-up telefon, behöver inte två.. =P

Årets nyårslöfte! Spara pengar!! Inte slösa, SPARA!! =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0