Jag är uppe!

Haha! Jag är så sjukt dålig på att komma upp i tid om mornarna.. Bättring! Men idag kam jag upp innan 8 iaf! Det kändes rätt okey när jag inte har några planer förrän strax efter 9! Ska bara byta om och göra mig "snygg", haha som gott det går! =P Sedan ska jag montera in babyskyddet i bilen och tömma bagaget så ska jag hämta Anna och Oliver och fara iväg och träffa Annas elever där hon jobbar. Jag fick följa med utifallatt, som Anna sa, han skulle bli en grinolle ;) Haha! Jag håller gärna i honom och får kramas lite extra! Jag klagar då inte det minsta! Skulle kunna sitta med honom i famnen dagarna i enda! =D Världens underbaraste Oliver!!! ♥

Den här dagen kommer bli sååå bra! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0