Födelsedags rebus

Är bjuden på födelsedags fest på lördag! =) Ska bli himla mysigt. Till det har jag fått veta att jag ska ta med mig någon slags dekoration, till vad fick jag inte veta och har inte funderat så mycket på det. Tills jag plötsligt fick ett sms från födelsedagsbarnet där det stod: "saltkompanjon söker ny barre".

Satt först som ett levande frågetecken, sedan bad jag mina basgruppsmedlemmar om hjälp, dom knäckte rebusen utan problem! ;) Läckert!!  Så nu vet jag vad det handlar om och jag slipper se ut som ett fån på lördag när alla har fattat utom jag! =P

Jag tänker inte avslöja något.. Men ni kanske har någon idé? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men åh, detta var ju inte tanken ju!!!!!!! :/ :P Vi ses på lördag :)

2010-12-16 @ 17:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0