Det närmar sig

Nu är det inte mycket kvar.. Det får gå som det går, men jag vill ju så gärna att det ska gå min väg!
Håll tummarna för mig imorgon! Klockan 9 smäller det! Blir att lägga sig i tid ikväll så jag är utvilad och kan använda allt jag har i huvudet imorgon.. Om jag nu har något av vvärde där =P Haha!

Ja, jag svamlar mest.. Men jag börjar bli nervös.. Ska gå igenom alla papper en gång till sedan hoppa in i duschen för att fortsätta tills det är OK att gå och lägga sig! =) Kanske se Kommissarie Späck innan det är dags att sova?! =D Den verkar ju bara för rolig! =) Hihi


Kommentarer
Postat av: Sebastian Brändström

Inte världens bästa film! Bara så du vet. väldigt överdriven. 12årings humor.

2010-12-06 @ 20:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0