Dan före dan före dopparedan! =)

Snart smäller det! =D Klappar ska delas ut och mat ska njutas! =D

Har haft en helmysig dag! Fick en ordentlig sovmorgon och efter det så tog jag mig en lång härlig dusch och vandrade sedan in till stan för att hälsa på Anna och min brorson =) Vi satt och myste ett tag innan det blev dags för en promenad så lillen fick sova lite! Vi avslutade promenaden på Café Station där vi mötte upp mamma och åt lunch allihopa. Tack underbara mamma som bjöd på maten!! ♥

Nu har jag gjort det sista av julbaket.. 4a satser Rocky Road.. Kan receptet utantill vid det här laget =P Men det är lätt att göra och underbart gott =) Lägger upp bider senare ikväll där jag även länkar till receptet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0