4e advent

Shit alltså! Dagarna bara går..fort, hur fort som helst! Hela dacember bara svoshar(?) förbi!! Snart är det julafton! Har spenderat dagen först på jobbet, sedan en sväng på stan för att köpa julklappar, när jag ändå var där sprang jag upp till brorsan och umgicks med han en stund innan det blev dags att skynda sig hem för att hinna byta kläder och skynda sig vidare på innebandymatch!

Väl hemma därifrån har jag gjort lite julgodis, eller jag är egentligen inte klar än man har påbörjat iaf.. Fick en beställning på mina kolafyllda choklader så jag började på det idag så gör jag klart det imorgon hinner dom få det på Tisdag =) I god tid innan julafton! =) Verkligen kul att dmo tyckte om dom så mycket att dom bad mig göra mera =) Roligt att det uppskattas!

Nu sitter jag bara och slappar i soffan framför tv:n i nattkläderna och med nytvättat hår, verkligen skönt att få ta sig en låååång dusch efter en såhär fullspäckad dag!! Och söndagar som ska vara en vilodag?! Inte för min del =P Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0