4/12

Dagarna bara går och det känns helt plötsligt som att tiden går så himla fort men ändå så himla långsamt!

Uppe tillslut, har suttit och pluggat ett tag redan.. Man blir som snurrig i huvudet av alla ord som ska tryckas in i skallen.. Hur mycket får man plats med egentligen? Jag lär väl märka! =P Får se på Tisdag hur mycket som saknas.. Hoppas verkligen att jag hinner lära mig tillräckligt för att det ska gå vägen..

Igår blev det Idol och gofika hos vännerna =) Riktigt mysigt! Längesen vi umgicks med dom så det var som dags! =)

Idag är det plugg som står på schemat.. Sedan kanske man kan få unna sig någon rolig aktivitet ikväll =)

Kram ♥

En bild jag tog i stugan förra helgen =) Himlarns vilken underbar helg det var! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0