Usch... Fy.. Hemskt!

Äntligen är dagen över.. Tänk att det gick så pass bra ändå. Men kände mig rätt trött där vid 4 och sedan kom det som en smäll när den sista boenden hade kommit i säng! Höll på att somna i soffan.. Nu njuter jag av lite gotta som är kvar sedan igår och sedan blir det att borsta tänderna och sedan hasa sig till sängen.. Skönt!

Lyckades med världens tabbe idag också.. Jag stack mig på en nål på jobbet.. Inge vidare bra när man redan använt den på en boende. Tror inte att det ska vara någon fara men man vet aldrig. Så imorgon när jag kommer till jobbet så ska sjuksköterskan ta ett blodprov på mig och på den boende för att kolla efter Hepatit och HIV.. Känns inge vidare.. Hade verkligen behövt min älskling hos mig nu...

Det lät som att det inte skulle vara någon fara men sedan pratade sjuksköterskan med en annan sköterska som sa att det ska tas prover, och de måste tas imorgon. Hepatit och HIV.. Det låter så hemskt..

Gud vad klantigt!!! Sånt här ska ju bara inte hända!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0