Tuppen gal!

Usch då, hör att det är någon som inte har det så kul i huset bredvid.. Det är inte lätt alltid.. =/

Jag kan ju säga att det känns i kroppen idag att jag tränade igår! Men det känns underbart! =) Äntligen är jag igång igen! och är inte sjukare nu än jag var igår.. Så nu ska jag fortsätta! =) På fredag klockan 4 är det ett pass igen! Det ska jag gå på! =) Svettas bort lite överflödigt förhoppningsvis!! =)

Får se vad dagen har att komma med. Börjar jobba 15, kanske lägger mig på gräsmattan med en bra bok!

I söndags for jag och älsklingen och hälsade på hans farmor och farfar, dom har skaffat sig höns. Jätte fina var dom! =) Och några tuppar hade dom med, och en av dom gal tillochmed sådär som man har hört på tv och så!! =) Sjukt häftigt, för det lät exakt som man blivit lärd ! =) Tyckte det var jätte häftigt, men jag blev lite besviken, för han började gala vid halv 9 på kvällen, jag trodde dom gol tidigt på morgonen för att väcka alla! ;P


Om jag inte minns helt fel så är detta en av tupparna, asfrän, han posade t.om när jag kom fram med kameran ;) Vilken naturbegåvning!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0