Stugan =)

I söndags blev vi bjudna på grillat av mamma och pappa i stugan =) Det är så sällan man är där, men när vi satt på verandan och åt så kände jag verkligen hur jag saknar det! Tystnaden och lugnet. Det är så skönt att vara där och bara.... vara! Det var jätte mysigt när vi satt tillsammans och åt underbart god mat =) Vill dit igen! Det är bara så synd att jag jobbar typ alla helger på hela sommaren.. Det finns som inte tid..

Mamma och pappa var i förra veckan i Norge och fiskade, till maten tog de fram en läskedryck därifrån.. Ingefärsöl! =P Mina kusiner älskar tydligen den.. Men inte jag =P Haha! Dom får behålla den själva!

Den såg ju ut att smaka som Troccadero.. det gjorde den inte ;)


 

Vår underbara stuga! =) Så himla mysig och perfekt! Vill tillbaka, tänk att gå tillbringa hela sommaren där.. Kanske ska försöka göra det nästa sommar.. Eller iaf någon vecka! =) Hade varit väldigt härligt!!


Kommentarer
Postat av: Kusin

Hur i tusan kan man inte gilla Ingefærøl? Det är ju som att inte vilja ha fred i världen och dessutom ogilla julklappar. Du är knasig :P



Ingefærøl for president!

2010-08-04 @ 16:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0