Sömnlös natt..

Jag som var så trött igår när vi gick och la oss blev plötsligt hur pigg som helst när jag väl la huvudet mot kudden.. Låg vaken och kollade på det mesta på tv.. När jag inte hade somnat då klockan närmade sig två så gick jag upp och flätade håret.. Tänkte att man kanske kan få lite fina lockar.... Vet inte än, har inte tagit ut det.. Sedan såg jag ännu mera på tv och när klockan rörde sig förbi 3 strecket så var det först då jag började bli lite sömnig, tog tillfället i akt och somnade faktiskt.. Upp igen klockan 9..Vaknade av att älsklingen skulle fara på jobbet.. Sedan var det kört att somna om..

Undrar vad det är som händer egentligen? Jag brukar aldrig ha svårt att somna.. Aldrig! Och inte heller att somna om brukar jag har svårighet med.. Det är något knas pågång?!

Ikväll blir det spinning med Thess om det blir som vi planerat =) Tänkte fara igår också men älsklingen hade sin enda träningslediga kväll så vi valde att umgås med varandra istället =) Det händer inte så ofta nu när träningarna har dragit igång på allvar.. Det är endel i veckan.. Och till helgen är det dags för en vända till Finland för några träningsmatcher för dom. Det klaffade ganska bra, jag ska liks jobba 7-21 både lördag och söndag så vi skulle inte se susen av varandra ändå =P Haha!!!

 

Jag hade planerat att göra en inbakad.. Det var inte förrän jag hade gort klart båda flätorna som jag insåg att de blev utbakade =P Undrar om jag egentligen kan göra inbakade på mig själv? Jag får prova ikväll =) Ganska skönt att ha bort håret under natten så det inte far överallt och i ansiktet på mig eller på älsklingen (han tycker inte om det) =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0