Snyft

Jag sitter inne och sörjer att det regnar ute. När man är ledig lite på dagen så är det klart att det inte ska gå att sätta sig ute och få lite sol. Imorgon ska jag upp tidigt och fara och träna innan jag börjar jobba, det kommer bli en lång dag men hellre det än att ligga i sängen hur länge som helst. Jag klev inte upp idag förrän 11.. Det är för sent. Men samtidigt har jag inget behov av att gå upp tidigare om det ändå bara är skitväder.. =/

Sitter och tittar på top model nu istället. Något som får tiden att gå medan jag väntar på att älsklingen ska komma hem från jobbet och äta lunch med mig.

Längtar inte tills jag ska ta moppen till jobbet, det kommer att bli blött blött blött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0