Robotar och Kebab

Har fått i mig lite mat nu som äldklingen var duktig att göra iordning, kebabspett med pommes och dressing underbart gott =) Sen satte vi oss vid tv:n och slog igång Robotar =) Himla kul film! Det är en film man kan se många gånger.. Men bästa animerade filmen är ändå Familjen Robinsson.. Sökt den förjäves men hittar den ingenstans =/ Om någon hittar den så ring mig så jag kan fara och köpa den! Såg den hur många gånger som helst när jag hade körtelfeber för några år sedan... den gick som på repeat! ;D Hihi!! Det är kul när man hittar härliga filmer!

Lite som när jag och lillebror skulle sova över hos farfar, mamma och pappa köpte Kejsarens nya stil till oss och jag tror vi såg den 6 gånger i rad på samma dag, vi såg den, spolade tillbaka och såg den ännu en gång.. =P Enda gången vi pausade var när det var dags för middag! Haha!! Tycker man om filmen så blir det väl så.. Vi kunde typ alla repliker utantill när vi var klar! =P

 

Dags för mig att sova nu.. Ska gå och borsta tänderna.. Imorgon är en ny dag, hoppas på bättre väder! Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0