Irrat runt...

Känns som att jag har sprungit runt, runt hela dagen. Har varit och tränat och sedan for vi till vårdcentralen och efter det for vi på nattöppet och köpte varsin sallad jag Thess och älsklingen, vi satte oss i en park här på Haga och åt =) Himla mysigt.. Det är typ först nu som jag har tid att sätta mig ner och andas =) Ska iväg och handla snart =) Sedan blir det lugnt och skönt i soffan tills älsklingen kommer hem då vi ska se på film och gotta oss i snax =)

En bild på mig och älsklingen när vi var på roadtrip genom sverige. Här i Sthlm i spegelhuset eller vad det heter =P

Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har :D

och du skriver bra för övrigt!



kram kram

2010-08-13 @ 01:00:56
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0