Igår kväll =)

Älsklingen gjorde iordning middagen, det blev kött och pommes frites med bea-sås =) Himla gott var det! Det brukar vara han som har hand om kött och sådant, eller, egenligen all mat.. Hehe =) Jag har det bra jag.. =) Men självklart så får kocken välja köttbit först =)


Gomaten som älsklingen gjorde iordning =) Smakade himla bra! Och i bakgrunden ser man favorit ölen min =) Red stripe.. Typ den enda öl som jag dricker =) "Made in Jamaica" ;D Den är ljus och helt lagom, den sitter bra på tungan! =P

Det blev ingen bra bild, men man ser iaf skillnaden på älsklingens öl och min.. =P Det ser nästan ut som att min är liiite ljusare.. Eller?!?! =P Hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0