Igår kväll =)

Jag och älsklingen tog en lugn kväll med bio =) Har inte sett på bio något i sommar nästan insåg vi när reklamen börjar.. Hur många filmer man egentligen borde sett men som vi nu kommer hyra istället =P Haha! 

Det blev Eclipse.. Det var säkert sista gången den visades men det var kul att få se den på bio =) Hehe! Vad som är ännu bättre är att älsklingen också tycker om dom filmerna.. så det är inte bara jag som gillar dom och drar med honom utan han vill ♥ Haha! =D


Väldigt bra film och drag i den var det =) Men gud vad besviken jag blev när dom har bytt skådesden pelare på Vicotria. Från en film till en annan kan dom inte ha kvar samma. Var så sjukt störande, det enda jag tänkte på när jag såg henne. Hon var inte ens lik... Det enda som stämde var den röda peruken! =P Illa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0