Go'natt

Ikväll har det tränats, både jag och älsklingen har varit duktiga =) Han har varit och tränat innebandy och jag och Therese körde först spinning och sedan core. Spinning var så himla mycket roligare än jag förväntade mig att det skulle vara =) Det kommer jag vilja fortsätta med!

Gud så svetten rann =P Var en tjej som körde bakom om som hade en stor pöl under sig på golvet! =P Haha! Gick nästan inte att låta bli att fnissa ;P Hon verkade rutinerad iaf! Tydligen skulle hon fortsätta på passet efter också.. Sjukt! ;P

Efter det for vi till älsklingens mamma och hälsade på, en av hennes närmaste vänner var där från Luleå =) Inte träffat henne tidigare, men hört mycket om henne =) Det är svårt att få en uppfattning om en person när någon annan bara berättar.. Hon var iaf jätte trevlig och nu vet vi att vi har någon att hälsa på om vi rör oss uppåt ;)

Älsklingen tillsammans med sin mamma och lillkusin när vi var och hälsade på kungen i Ratan i fjol =)

Nu äre dags att joina sambon i sängen och sova! Natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0