Gomörron

Jag har varit vaken sedan 6 ungefär.. Varit och tränat och sedan gjort iordning frukost åt älsklingen.. Smothie och mackor =) Det var himla gott =) Undrar vad man ska göra mera idag.. Kanske lägga sig ute och sola en stund innan älsklingen slutat jobba.. Då blir det att ta en vända till Media markt och kolla runt lite =)

Vid 5 ikväll bär det av mot Holmsund.. Älsklingen ska till Finland med laget över helgen så det blir färja över, lovade att skjutsa dit honom och en lagkompis.. Får väl se om det blir fler som vill haka på.. Kanske bäst att fylla upp bilen så slipper dom betala parkering där borta!!

Nu blir det slappa framför tv:n en stund och sedan tar jag mig nog en långpromenad! Godisskålen som står framför mig ska jag försöka att inte röra!!



Om jag inte minns helt fel så är det Göta kanal. Hann ta kort när vi körde förbi när vi var påväg ner till Kalmar.. Haha, jag såg skylten och var himla snabb upp med kameran.. Bättre än såhär blev det inte men det är en bild iaf =P

Kommentarer
Postat av: Elina

sv: Okeej va konstigt. Måste kolla om de går att ändra! :) Njaa, ett år typ. Men han har fullt upp varje dag nästan(med kunder) så det går frammåt fort! :)

2010-08-13 @ 10:19:07
URL: http://elinasunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0