Det blev bak igår

Ja det blev bak igår =) En hel del också.. Det blev en kladdkaka med vitchoklad på, chokladsnittar och scones. Man kunde göra scones med filmjölk eller vanlig mjölk, jag provade göra en sats med vardera. Har inte hunnit smaka den med fil i men det luktade gott iaf =P Fick en beställning av älsklingens mamma på en fruktpaj, funderar på om jag ska göra det.. Det lät himla gott =) Ska nog börja med att städa undan röran från igår kväll =)

Det kanske inte ser så aptitligt ut, men lägger man på lite vit choklad över så blir det lite sötare.. Precis som jag vill ha det =)


Kommentarer
Postat av: Kicki

Ett förslag som måste testas - hyvla nougat på kladdkakan och lite grädde till - GRYMT GOTT!!!

2010-08-11 @ 20:13:30
Postat av: Kicki

Å du Malin!! - det är bara att ringa så kommer jag :-D

2010-08-11 @ 20:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0