Core och bra musik

Jag tycker alltid att dom har så himla bra musik när man ska träna på iksu. Man borde egentligen ha med sig ett anteckningsblock och skriva ner de låtar man gillar och ta hem dom på spotify när man kommer hem =P Kom iaf ihåg en som jag hört så många gånger men alltid glömmer bort att jag gillar, tills jag hör den igen =P

I måndags när vi körde Core jag och Therese så spelades en låt som inte är så ny men ändå så himla bra, nu kom den till mig som plötsligast! =P Den kommer att eggas tills jag är less, det är så typist mig. Att låta en gå på repeat tills jag lessnar och inte vill höra den mera och då byter jag låt och gör samma sak med den =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0