Alone but always inlove!

Är ensam hela helgen.. Kanske lika bra då jag ändå jobbar 7-21 både imorgon och på söndag. Älsklingen har farit till Finland för att spela några träningsmatcher, det är någon slags cup där om jag inte har missförstått helt. Jag håller tummarna för att det ska gå bra! =)

Jag saknar min älskling! Han har bara varit borta några timmar, men ändå känns det så tomt och trist. Att veta att han inte kommer ligga bredvid mig inatt.. Att inte få krama om honom innan jag ska till jobbet och få vila i hans famn när jag kommer hem.

Tänk att man kan sakna någon så mycket som inte ska vara borta nå länge alls.. Det känns bara oroligt att dom åker med färjan över.. Kan inte låta bli.. Hoppas han hör av sig när han är framme..

Snart dags att gå och lägga sig, ensam i den stora sängen... Men i tankarna finns han alltid med! ♥

Från tidigare idag precis innan vi for iväg till färjan.. Älsklingen och jag.. Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0